• Twilight Render V2 Pro

Licencja elektroniczna silnika renderującego dla SketchUp

Liczba stanowisk 1
Okres ważności licencji Bezterminowa
Rodzaj licencji Elektroniczna
System operacyjny Mac OS, Windows
Typ licencji Do użytku komercyjnego lub prywatnego
Wersja językowa Angielska
Zawartość pakietu Licencja na program
Brak towaru
0
Wpisz swój e-mail
Cena dostawy 0
Dostawa elektroniczna 0

Fotorealistyczny silnik renderujący dla SketchUp, który sprawia, że jakość tworzonych modeli jest jeszcze wyższa niż zwykle.

 

Twilight stworzony jest w oparciu o wyjątkową jakość silnika renderującego Kerkythea Echo 2008. Silnik ten, zapewniający fotorealistyczne renderingi o doskonałej jakości i elastyczności, jest wybierany od lat, zarówno przez profesjonalistów, jak i studentów.

 

  • Brak potrzeby eksportowania modeli do formatów pośrednich.
  • Brak zniekształconej geometrii oraz utraconych tekstur.
  • Każdy rendering tworzony jest bezpośrednio w SketchUp z wykorzystaniem wielu metod renderowania, zapewniających niezrównaną kontrolę.
  • Brak konieczności dokonywania skomplikowanych ustawień renderingu. Wystarczy wybrać intuicyjną i „Prostą” konfigurację, będącą na wyciągnięcie ręki.
  • Możliwość renderowania bez konieczności przerywania pracy. Twilight pozwala na tworzenie sceny przy jednoczesnym procesie renderowania w tle.
  • Nowe oświetlenie miejscowe jest dostępne bezpośrednio w Light Editor.
  • Tworzenie nowej warstwy możliwe jest dzięki Render Editor.
  • Renderowanie wielu scen może odbywać się z każdego zapisanego widoku lub w animacji.
  • Kolory i tekstury materiałów bezpośrednio zintegrowane w rewolucyjne typy i szablony w Material Editor.
  • Zmiana danych oświetlenia IES skutkuje natychmiastową aktualizacją geometrii.
  • Dostosowanie ogniskowej kamery w Render Editor skutkuje odpowiednim dopasowaniem widoku SketchUp.
  • Przesyłanie kolorów i tekstur odbywa się bezpośrednio z Material Editor do sceny.
  • Wszystkie informacje przechowywane są bezpośrednio w pliku SketchUp, co uniemożliwia ich ewentualną utratę. Każdy użytkownik będzie zachwycony, w jaki prosty sposób można korzystać z Twilight w programie SketchUp.

 

Użytkownik może korzystać z Twilight w SketchUp niezależnie od tego, którą wersję programu SketchUp posiada. Wszystkie edytory są dostępne bezpośrednio z paska narzędzi Twilight, a większość funkcji można zastosować w oparciu o menu kontekstowe w SketchUp. Twilight przetwarza dane bezpośrednio ze SketchUp, zapewniając natychmiastowy dostęp do oświetlenia, warstw, scen i materiałów.

 

Funkcje programu:

 

Rozbudowany zestaw fotorealistycznych ustawień renderingu

 

  • Śledzenie promieni (Ray Tracing)
  • Technika map fotonowych (Photon Mapping)
  • Metoda Path Tracing
  • Dwykierunkowy Path Tracing
  • Metropolis Light Transport (MLT)
  • Clay, Detph, Alpha Mask i więcej
  • Wykorzystanie wybranej geometrii lub całej sceny

Intuicyjne ustawienia kamery

 

  • Renderowanie dokładnie tego, co można zobaczyć w SketchUp
  • Perspektywa, równoległe, cylindryczne, kuliste
  • Ściśle zintegrowane z rzutem SketchUp pole widzenia (FOV – Field Of View) oraz format obrazu (Aspect Ratio).
  • Interaktywny Tone Mapping, który pozwala na aktualizacje podczas procesu renderowania.

Wielowątkowość

Program pozwala na korzystanie z urządzania wielowątkowego, bez dodatkowych opłat.

 

Zaawansowane szablony materiałów

 

  • Szablony upraszczają skomplikowane ustawienia materiału
  • Dostępność zaawansowanych parametrów
  • Kolor i tekstura pobierane bezpośredniego z programu SketchUp
  • Standardowe
  • Kamień
  • Plastik
  • Szkło (grube, cienkie, matowe)
  • Metal
  • Emitujące światło (w tym HDR)
  • Rozpraszanie podpowierzchniowe

Animacja

 

  • Działa bezpośrednio ze stron scen SketchUp
  • Śledzi zmiany położenia słońca
  • Reaguje na zmiany widoczności warstw
  • Działa z SketchyPhysics i innymi wtyczkami

Oświetlenie

 

  • Punktowe/wielokierunkowe
  • Spot z Hotspot i Falloff
  • Rzutnik projekcyjny
  • IES (fotometryczne)
  • Emitujące światło materiały powierzchniowe
  • Zintegrowane narzędzia dla doskonałego rozmieszczania
  • Łatwa konwersja pomiędzy różnymi typami

Słońce, niebo i środowisko globalne

 

  • Physical Sky działające domyślnie w zależności od pory dnia
  • HDR/IBL High Dynamic Range Spherical Sky
  • Koliste/półkoliste oświetlenie w oparciu o obiekt (Image Based Lighting jpg/hdr)
  • HDR Probe Projection Lighting
  • Łatwa konwersja pomiędzy różnymi typami

  • Sprawdź również: