Brak w magazynie.
formZ jr
Program do tworzenia znakomitych modeli
2264.92
Więcej o produkcie
Rodzaj licencji:
Elektroniczna
Wersja językowa::
Angielska
Zawartość pakietu:
Licencja na program
Program do tworzenia znakomitych modeli, które mogą być użyte w rysunkach konstrukcyjnych, renderingu i przy produkcji. Jest to program prosty w obsłudze, zawierający narzędzia, których byśmy się nawet nie spodziewali w takim programie, a które pozwalają na zwiększenie kreatywności i przyjemności pracy.
Funkcjonalnie formZ jrw przybliżeniu
odpowiada programowi bonzai3D, który nie jest już rozwijany. Jednak trzeba azuważyć, że formZ jr jest "odświeżony" i jeszcze łatwiejszy w obsłudze.
odpowiada programowi bonzai3D, który nie jest już rozwijany. Jednak trzeba azuważyć, że formZ jr jest "odświeżony" i jeszcze łatwiejszy w obsłudze.
formZ v8 Jr - czasowa (30 dniowa) wersja formZ Jr (Junior) na systemWindows. |
|
formZ v8 Jr - czasowa (30 dniowa) wersja formZ Jr (Junior) na systemMAC. |
Porównanie wersji formZ
Różnice w modelowaniu
Funkcja | FormZ PRO | FormZ Jr | FormZ free |
Dokładne i wysokie jakościowo odwzorowanie danych przestrzennych: brył 3D, powierzchni, NURBS. | |||
Modelowanie w bryłach ACIS. | |||
Narzędzia do bezpośredniego tworzenia kształtów zawierających linie, splajny, krzywe NURBS, łuki, elipsy i wieloboki. | |||
Bryły prymitywne: walec, stożek, kula, torus. | |||
Zaawansowane obiekty 3D: paraboloida, hiperboloida, hiperboloida praboliczna. | |||
Narzędzia rzeźbiarskie, między innymi: operacje logiczne, offset segmentu i obrysu, odcisk. | |||
Deformacje kształtów: zgięcie, pochylenie, skręcenie. | |||
Deformacje zaawansowane: zgięcie po ścieżce i morphing 3D. | |||
Narzędzie do szybkiego umieszczania rastra, lub tekstury w 3D. | |||
Proste zaokrąglanie krawędzi. | |||
Zaawansowane zaokrąglanie krawędzi. | |||
Funkcja Cap, Cover i Uncover (konwersja pomiędzy siatką i powierzchnią). | |||
Tworzenie obiektów poprzez przeciągnięcie przez przekroje. | |||
Proste wyciągnięcia brył. | |||
Zaawansowane narzędzia 3D: chmura punktów, kratownica, rama przestrzenna. | |||
Rozwijanie i spłaszczanie obiektów. | |||
Tworzenie brył obrotowych. | |||
Spirala i wyciągnięcie po ścieżce. | |||
Zaawansowane wyciąganie po ścieżce: dwa przekroje źródłowe, dwie ścieżki, po granicy, rysowana ścieżka. | |||
Offset powierzchni. | |||
Nadanie grubosci powierzchni. | |||
Skinning - tworzenie pwoierzchni i brył na podstawie zestawukształtów i ścieżek: Smooth Skin, Meshed Skin, i Cross Skin. | |||
Operacje logiczne: suma, różnica i iloczyn. | |||
Łączenie powierzchni i zamiana zamkniętej powierzchni na bryłę. | |||
Przekroje brył 2D i 3D. | |||
Zawansowane siatkowanie: 3D Mesh, Polygion Mesh, Reduce Mesh i narzędzia Polygonize. | |||
Odcisk rastra na powierzchni. | |||
Rysowanie schodów, dachów i modeli terenu. | |||
Schody zabiegowe. | |||
Koła zębate, śruby i nakrętki. | |||
Współpraca z biblioteką. | |||
Okna i drzwi. | |||
Narzędzia do edycji linii: domknięcie, ucięcie, połączenie, zaokrąglenie. | |||
Zawansowana edycja linii: wydłużenie, połączenie, usuwanie punktów, wstawienie segmentu, linie styczne i prostopadłe. | |||
Narzędzia do mierzenia długości i kąta, oraz powierzchni i objętości. | |||
Obliczenia właściwości fizycznych: masy, osi głównych i momentów bezwładności. | |||
Narzędzia NURBS: przez przekroje. | |||
Narzędzia krzywych NURBS: tworzenie, przebudowa, zaokrąglenie, połączenie i wydłużenie. | |||
Zaawansowane narzędzia krzywych NURBS: konwersja, dołączanie, dzielenie, wstawianie węzła, edycja, zaokrąglenie do punktu, konwersja do łuku. | |||
Powierzchnie NURBS: przez przekroje, granica, konwersja do krzywych UV, krzywa przez przekrój, rekonstrukcja, wyodrębnianie krzywej, zaokrąglenie, łączenie, wydłużanie. | |||
Narzędzia do analizy ciągłości i gładkości. | |||
Teksty 3D: tworzenie, edycja, szukanie i zastępowanie. | |||
Zawansowane teksty 3D: tekst na ścieżce, tekst równoległy, tekst pomiędzy dwiema ścieżkami. | |||
Wymiarowanie i opisy. | |||
Narzędzia transformacji: przesuwanie, obrót, skala jednoosiowa i skala wieloosiowa i lustro. | |||
Rozszerzenie obiektu do sąsiedniego. | |||
Makra transformacji do zastosowania na wielu obiektach. | |||
Dopasowanie obiektu lub zestawu obiektów według kryteriów. | |||
Szyk po ścieżce, lub na powierzchni. | |||
Naprawa i sprawdzanie obiektów. | |||
Analiza obiektów i usuwanie duplikatów. | |||
Optymalizacja i sprawdzanie projektu przed wydrukiem na drukarce 3D. | |||
Kreskowanie obiektów, znakomite dla ilustracji. | |||
Grubości i style linii. | |||
Podpodział powierzchni - poziom podstawowy. | |||
Podpodział powierzchni - poziom zaawansowany. | |||
Wsparcie Sketchfab. | |||
Wsparcie kontrolerów 3D. | |||
Kopiowanie atrybutów. |
Rendering
Funkcja | FormZ PRO | FormZ Jr | FormZ free |
Widok druciany, zacieniowany (szybko i dokładnie), ukrycie linii niewidocznych. | |||
Współpraca ze wtyczką renderującą RenderZone. | |||
Rendering sieciowy. | |||
Interaktywne wstawianie różnych typów świateł. | |||
Renderowanie grupowe. | |||
Wtyczka formZ Lab. |
Obsługa formatów plików 3D
Rodzaj pliku 3D |
FormZ PRO | FormZ Jr | FormZ free |
FMZ (własny format formZ) | |||
3DS (3D Studio) | |||
ARTL (Artlantis 3.0) | |||
ARTL (Artlantis 4.0) | |||
FACT (Electric Image) | |||
DXF | |||
DWG | |||
DAE (Collada) (tylko 32 Bit) | |||
KMZ (Google Earth) (tylko 32 Bit) | |||
IGES | |||
LWO (Lightwave) | |||
OBJ | |||
3DM (Rhino) | |||
PLY | |||
SAT | |||
STEP | |||
SKP (Sketchup) (tylko 32 Bit) | |||
STL | |||
VRML | |||
ZPR (drukarki Z Corp) |
Rodzaj licencji:
Elektroniczna
Wersja językowa::
Angielska
Zawartość pakietu:
Licencja na program