• Kategorie
  • Render[in] 3

Render[in] 3 - Silnik renderujący w pełni zintegrowany z SketchUp do tworzenia renderów w czasie rzeczywistym

Rodzaj licencji Elektroniczna
1083.00
szt.
Opinie
Cena przesyłki 0
Dostawa elektroniczna 0
Artlantis

Render[in] 3 - Stworzony przez Abvent R&D na bazie silnika fizycznego Artlantis, wtyczka Render[in] to silnik działający w czasie rzeczywistym, w 100% zintegrowany z SketchUp (od 2015 do 2021 na Windows i macOS 64 bity).

Umożliwia ona użytkownikom bezpośrednie korzystanie ze wszystkich funkcji Artlantis: globalne oświetlenie, podgląd w czasie rzeczywistym, stale wzbogacana biblioteka mediów... dla wysokiej jakości fotorealistycznych renderów 3D w rekordowym czasie.

Dla całkowicie naturalnej i tym samym szybkiej nauki, interfejsy menu i okna dialogowe ustawień (tekstury, materiały, lokalizacja projektu, heliodon, kamera, itp.) obu rozwiązań są podobne.

 

Render[in] oferuje rzeczywisty podgląd renderowanego modelu. Okno podglądu monitoruje wszystkie ruchy użytkownika i automatycznie wyświetla wprowadzone zmiany do renderowanego obrazu.

 

Render[in] umożliwia:

 

  • szybkie tworzenie wysokiej rozdzielczości renderów bez ograniczeń rozmiaru
  • używanie istniejących już ustawień SketchUp jak również dodawanie własnych
  • tworzenie foto-realistycznych środowisk projektu (woda, piasek, trawa) jak również trójwymiarowego nieba z chmurami
  • tworzenie sztucznych źródeł światła
  • Pełna integralność - aby zobaczyć wideo przedstawiające pełną intergalność z SketchUp kliknij tutaj.

 

Render[in] całkowicie integruje się ze środowiskiem SketchUp wykorzystując te same ustawienia programu w celu umożliwienia szybkiego i prostego tworzenia renderów wysokiej rozdzielczości. Po ukończeniu tworzenia modelu, za pomocą Render[in] sprawisz, że Twój projekt będzie wyglądał jak prawdziwy poprzez wykorzystanie realistycznych dodatków jak i modyfikowalne źródła oświetlenia.

 

Render[in] wykorzystuje ustawienia SketchUp dotyczące:

 

  • tekstur i materiałów
  • pozycji słońca i cienii
  • podłoża i tła
  • pozycji kamery
  • lokalizacji projektu
  • Nowe ustawienia tekstur - aby zobaczyć wideo przedstawiające możliwości nowych ustawień tekstur kliknij tutaj.

 

Render[in] daje użytkownikowi dostęp do jeszcze większej ilości ustawień odnosnie tekstur.

 

  • dodawanie odbicia czy połysku do materiałów w scenach
  • dodawanie opcji auto-bump do materiałów dla realistycznych tekstur
  • Ulepszone środowisko 3D - aby zobaczyć wideo przedstawiające możliwości nowych ustawień środowisk 3D kliknij tutaj.

 

Render[in] oferuje użytkownikowi dodatkowe ustawienia środowiska 3D. Za pomocą ustawień nieba 3D, 4 typów chmur, wody i trawy tworzenie realistycznych środowisk do scen staje się bardzo proste i szybkie.

 

Sztuczne oświetlenie - aby zobaczyć wideo przedstawiające możliwości sztucznego oświetlenia kliknij tutaj.

 

Oświetlenie jest kluczowym elementem tworzenia odpowiedniego nastroju w scenach. Za pomocą Render[in] możesz:

 

  • symulować oświetlenie słoneczne
  • symulować noc i dzień
  • tworzyć świecące obiekty 3D
  • tworzyć gładkie cienie

 

Nowości w Render[in]:

 

Nowy fizyczny silnik - w celu tworzenia oszałamiających obrazów, Render [in] 3 zawiera teraz swój własny, wbudowany silnik fizyczny, podkreślający fizyczną jakość renderingu, precyzję, materialną dokładność i oszczędzanie energii.

 

Ustawienia wstępne - Wybierz spośród wielu zaprogramowanych trybów (wewnętrzny, zewnętrzny, niskiego światła) i różnych definicji (szybkiej, średniej, jakościowej), aby szybko ustawić jak najlepsze rezultaty! Jeśli chcesz dostroić ustawienia, możesz zmodyfikować każde z nich ręcznie używając kursora i ustawiając własne wartości.

 

Okluzja otoczenia - ta nowa opcja w Render [in] 3 pozwala użytkownikom wyświetlać globalną okluzję otoczenia w celu tworzenia wirtualnych cieni w małych obszarach, gdzie nie dochodzi naturalne światło. Przynosi ona więcej głębi i uplastycznienia scen zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych.

 

Światła - Render [in] 3 jest jeszcze bardziej realistyczny, jeśli  mowa o dystrybucji i rozproszeniu sztucznego światła. Światło jest tworzone z dowolnej grupy lub komponentu SketchUp; pojedyncza powierzchnia tworzy reflektor, podczas gdy kilka powierzchni tworzy punkt świetlny. Łatwo znaleźć i edytować światła Render [in] w zarysie (Outliner) z tekstem.

 

Neonowy shader - ponadto, neonowe światła zostały całkowicie zaktualizowane dla tej wersji - ze znacznymi korzyściami pod względem jakości i szybkości kalkulacji.

 

Kamera architektoniczna/architekta - Render [in] 3 przynosi nowy efekt wizualny o nazwie kamera architektoniczna/architekta. Funkcja ta działa także dla wysokich budynków, jak również do przedmiotów normalnej wielkości. Stosując tę technikę, można uzyskać 2-punktową perspektywę utrzymując równoległe linie pionowe.

 

iVisit 360 - zaprojektowany i opracowany przez Abvent dla architektów, projektantów, fotografów i profesjonalnej branży obrazowania. To innowacyjna technologia dedykowana do panoramicznych i wirtualnych prezentacji. Dzięki iVisit 360 udostępnianie panoramicznych prezentacji w 360 ° na urządzeniach przenośnych lub w Internecie jest proste, przyjemne i skuteczne.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia