2018-11-16 10:27:00
Administrator Sklepu
W przypadku problemów z kluczam USB zaleca się przeinstalowanie sterownika.
- Wejdź w Panel Sterowania systemu Windows i usuń aplikację WibuKey.
- Przejdź do lokalizacji C:\Windows\INF i skasuj wszystkie pliki, które w nazwie mają Wibu.
- Sprawdź lokalizacje C:\Windows\System32\drivers oraz C:\Windows\SysWOW64\drivers jeżeli są pliku z nazwą WIBU skasuj je.
- Otwórz Edytor rejestru (wpisz w Menu Start regedit) i usuń następujące rzeczy:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\WIBUKEY
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Wibukey2_64
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WIBU-SYSTEMS
Usuń (jeżeli istnieją) następujące foldery:
C:\Program Files (x86)\WIBUKEY
C:\Program Files (x86)\WIBU-SYSTEMS
C:\Program Files\WIBU-SYSTEMS
- Wykonaj ponowne uruchomienie komputera
- Pobierz i zainstaluj najnowszy sterownik : WibuKey for Users ze strony https://www.wibu.com/downloads-user-software.html