Rhino 8
Rhino 8 - Nowoczesne narzędzie do tworzenia i edycji modeli 3D
Cena: 4981.65
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym, możesz zmienić ustawienia z przeglądarce.
Symbol:
Rhino 8 - Nowoczesne narzędzie do tworzenia i edycji modeli 3D
Cena: 4981.65
Rhino to nowoczesny program do projektowania 3D, który pozwala tworzyć, edytować, analizować i dokumentować różne elementy, takie jak krzywe NURBS, powierzchnie, bryły, geometria SubD, chmury punktów czy siatki wielokątów. Dodatkowo umożliwia renderowanie, animację i konwersję tych obiektów.
Jedynym ograniczeniem w zakresie złożoności czy rozmiaru projektów jest wydajność twojego komputera.
W przeciwieństwie do RhinoScript, Rhino.Python czy innych języków programowania, Grasshopper nie wymaga znajomości programowania ani skryptowania, ale nadal umożliwia programistom i projektantom tworzenie algorytmów generowania form bez pisania kodu.
Rhino 8 wprowadza szereg innowacyjnych narzędzi do modelowania 3D, w tym funkcją ShrinkWrap, znacząco zwiększającą szybkość działania dla użytkowników Mac.
Ulepszenia obejmują również zoptymalizowane procesy pracy przy modelowaniu, funkcje SubD Creases dla lepszego definiowania krawędzi.
Zaawansowane opcje przycinania i tworzenia przekrojów, a także bardziej dostosowywalny interfejs użytkownika.
Dodatkowo, nowa wersja oferuje przyspieszony silnik renderowania, rozszerzone możliwości danych w Grasshopper oraz wiele innych udogodnień i usprawnień, które wspierają efektywność i kreatywność w projektowaniu.
Twórz szczelne siatki wokół dowolnej geometrii, idealne do drukowania 3D.
Niesamowicie szybkie rysowanie 3D, ogromne przyspieszenie dla użytkowników komputerów Mac.
Załamania SubD, doskonałe do tworzenia elementów typu fillet
Narzędzia Rhino do tworzenia modeli sprawiają, że jest on elastyczny, dokładny, otwarty i bardzo popularny.
Punkty: Punkty, chmury punktów, siatka punktów, wyodrębnianie z obiektów, zaznaczanie (przecięcie, dzielenie, rzutowanie, końce, najbliższe, ogniska).
Krzywe: Linia, polilinia, polilinia na siatce, krzywa dowolna, okrąg, łuk, elipsa, prostokąt, wielokąt, helisa, spirala, stożkowa, tekst TrueType, interpolacja punktów, punkty kontrolne (wierzchołki), szkic.
Krzywe z innych obiektów: Przez punkty, przez polilinię, przedłużenie, kontynuacja krzywej, zaokrąglenie, sfazowanie, odsunięcie, mieszanie, mieszanie łuku, z dwóch widoków, tween, profile przekroju, przecięcie, kontur na powierzchni lub siatce NURBS, przekrój na powierzchni lub siatce NURBS, obramowanie, sylwetka, wyodrębnienie izoparmy, wyodrębnienie wykresu krzywizny, rzutowanie, wycofanie, szkic, szkielet, odłączenie przycięcia, rysunki 2D z wymiarami i tekstem, spłaszczanie powierzchni rozwijalnych.
Powierzchnie: Z 3 lub 4 punktów, z 3 lub 4 krzywych, z krzywych planarnych, z sieci krzywych, prostokąt, deformowalna płaszczyzna, wyciągnięcie, wstęga, reguła, loft z dopasowaniem styczności, rozwijalna, przeciągnięcie wzdłuż ścieżki z dopasowaniem krawędzi, przeciągnięcie wzdłuż dwóch krzywych szynowych z ciągłością krawędzi, obrót, obrót szynowy, tween, mieszanie, łatanie, drapowanie, siatka punktów, pole wysokości, zaokrąglenie, fazowanie, przesunięcie, płaszczyzna przez punkty, tekst TrueType, tekst Unicode (dwubajtowy).
Bryły: pudełko, kula, walec, rura, stożek, stożek ścięty, piramida, piramida ścięta, elipsoida, torus, wyciągnięcie płaskiej krzywej, wyciągnięcie powierzchni, zamknięcie płaskich otworów, łączenie powierzchni, region, scalanie bez rozgałęzienia, tekst TrueType, tekst Unicode (dwubajtowy).
Uproszczone modelowanie: Połącz nowe narzędzia, aby szybko naszkicować swój pomysł w 3D.
PushPull: Chwyć powierzchnię i popchnij lub pociągnij ją, wytłaczając lub rozciągając. PushPull przyspiesza modelowanie, wykorzystując krzywe do dodawania lub usuwania objętości z istniejących powierzchni.
Gumball: Widżet przesuwania, skalowania i obracania otrzymuje nowe uchwyty do rozciągania i wysuwania.
SubD: Zagniecenia SubD, świetne do tworzenia elementów przypominających fillety.
Surface Fillets: FilletSrf ma nowy interfejs użytkownika z dynamicznym podglądem promienia.
Offset: Offset może teraz tworzyć wiele zamkniętych stref.
Tak, można, korzystając z jednego z menedżerów licencji pływających.
LAN Zoo działa w sieci lokalnej biura, natomiast Cloud Zoo korzysta z okazjonalnego połączenia internetowego, aby przenosić licencje jednorazowego użytku między wieloma komputerami.
Będziesz potrzebować osobnego klucza licencyjnego dla każdego komputera. Rhino 5 pozwalało na więcej niż jedną walidację na klucz licencyjny dla jednego użytkownika. Rhino 6, 7 i 8 tego nie pozwalają. Rhino 6, 7 i 8 wprowadza zarządzanie licencjami osobistymi Cloud Zoo, dzięki czemu możesz na zmianę używać jednej licencji na kilku komputerach, korzystając z okazjonalnego połączenia internetowego.
Dodaj swoje licencje do zespołu w Cloud Zoo (zalecane) lub dodaj swoje licencje do LAN Zoo.
Nie. Rhino 5 nie obsługuje Cloud Zoo.
Tak, Rhino 6 można zainstalować, nawet jeśli zostało zaktualizowane do Rhino 7. Upewnij się, że obie wersje są w Zoo lub Cloud Zoo.
Dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z Rhino dla Windows, przedstawiamy krótki przegląd interfejsu użytkownika. Nawigacja po rzutniach, grupy pasków narzędzi i panele są jednymi z poruszanych tematów.
ddd
Overview of the Rhino for Windows user interface from Rhino Tutorials on Vimeo.