Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij
  • Skatter

Wtyczka do rozmieszczania dużych obiektów w SketchUp Pro

Liczba stanowisk: 1
Okres ważności licencji Bezterminowa
Rodzaj licencji Elektroniczna
Typ licencji Do użytku komercyjnego lub prywatnego
Zawartość pakietu Licencja na program
521.82
szt.
Cena dostawy 0
Dostawa elektroniczna 0

Inteligentna wtyczka Skatter do rozmieszczania dużych obiektów w SketchUp Pro, wypełniaj swoje sceny nieograniczoną liczbą elementów zachowując nie tylko pełną kontrolę  ale i oszczędzając czas! 

 

Począwszy od tworzenia małych dywanów w salonie po duże obiekty, takie jak lasy, Skatter został zaprojektowany by pomóc Ci w osiągnięciu ostatecznego wyglądu w szybki i intuicyjny sposób

 

  • Renderowanie nieograniczonej ilości przedmiotów - Poprzez funkcje „Render only”, Skatter wysyła wszystkie informacje o obiektach bezpośrednio do silników renderujących, pomijając SketchUp. Dzięki temu Twój model nie jest obciążony przez ogromną geometrię generowaną np. przez roślinność. Możesz zachować lekki, elastyczny plik SketchUp, który na etapie renderowania generuje ogromne ilości przedmiotów.
  • W pełni parametryczny - Wracaj i edytuj swoje prace w dowolnej chwili. Każdy Twój wybór i parametr są zapisane, więc nie ma potrzeby, aby wszystko usuwać i ponownie zaczynać od zera.
  • Biblioteka obiektów - Twórz ogromne pola trawy w ciągu zaledwie 4 kliknięć. Oczekuj regularnych bezpłatnych aktualizacji z niesamowitą nową zawartością (więcej roślinności, drzew, żwiru, chodników, itp).
  • Doskonała kontrola nad obiektami - Dzięki dziesiątkom opcji i parametrów. Wszystko staje się proste dzięki przejrzystemu interfejsowi użytkownika.

 

Funkcje w programie Skatter:

 

Hosts - rozpraszaj obiekty na powierzchni wzdłuż krzywych lub indywidualnie wybieraj poszczególne punkty w modelu.

image

Areas - precyzyjnie zdefiniuj obszary, na których chcesz rozmieścić (lub nie) rozproszone obiekty używając krzywych i obiektów SketchUp, lub po prostu malując je samodzielnie.

image

Camera cliping - generuj tylko obiekty widoczne dla kamery lub wyrzucaj te obiekty, które znajdują się zbyt daleko.

 

Distribution - rozmieszczaj obiekty losowo, na siatce (lub łącząc obie możliwości), na wierzchołkach, płaszczyznach, itp. Wykorzystaj wysokość oraz nachylenie dla skorygowania i wyregulowania linii rozmieszczenia. Użyj losowego rozmieszczenia dla wielu typów obiektów w celu określenia ich wyglądu.

 

Randomness - przypadkowo rozmieszczaj obiekty za pomocą losowego przesunięcia, obrotu, skalowania i lustrzanego odbicia.

 

Falloffs - aby uniknąć twardych granic, można użyć parametrów obniżenia dla powierzchni, wysokości, nachylenia i wycinku kamery, aby zdefiniować płynne, gładkie przejścia.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia