Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij
  • Multiscatter dla 3ds Max

Plugin dla 3ds max do tworzenia scen z dużą ilościa obiektów

Rodzaj licencji Elektroniczna
Zawartość pakietu Licencja na program
1058.32
szt.
Cena dostawy 0
Dostawa elektroniczna 0

Wtyczka do 3ds max, która współpracuje z systemami renderowania V-Ray, Mental Ray, Corona i Octane. Za pomocą tego pluginu można łatwo i szybko tworzyć skomplikowane sceny z wieloma przedmiotami.

 

Zazwyczaj sceny w programie 3ds max z wieloma identycznymi obiektami zajmują dużo miejsca na dysku twardym, zużywają dużo czasu na załadowanie, co znacznie utrudnia pracę. MultiScatter stworzony jest w celu rozwiązania tych problemów. Scena zawierająca 500 000 identycznych obiektów utworzonych w programie 3ds max 2008 zajmuje około 1400 MB, jeżeli jest stworzona w MultiScatter i zawiera te same 500 000 obiektów, scena może zajmować zaledwie 250 KB.

 

Najbardziej fascynującą cechą MultiScatter jest szybkie generowanie wielu obiektów przed renderowaniem. Te przykładowe 500 000 obiektów jest tworzone w ciągu zaledwie 2 sekundy przed renderowaniem. Kolejna znakomita zdolność MultiScatter jest przesyłana i pobierana z pamięci VRayProxy w razie potrzeby. Umożliwia to stosowanie modeli wielokątów bez utraty wydajności i pojemności pamięci RAM.

 

Wsparcie dla systemów 64-bitowych i wielordzeniowych procesorów.

W MultiScatter tworzenie np: lasu lub miasta odbywa się w mgnieniu oka.

 

 

Wymagania:

 

MultiScatter 1.3.x.x, 1.052 and later:
3ds Max versions: 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
3ds Max Design : from 2010 and higher
If you use V-Ray, versions: 1.5 (SP3- SP6), V-Ray 2 SP1, V-Ray 2.2, 2.3, 2.4 , 3, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 4.x (Next)

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia