Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij
  • Corona Renderer FairSaas - 1 rok - 1WS + 3RN

Silnik renderujący dostępny dla 3ds Max lub jako wtyczka dla Cinema 4D

Rodzaj licencji Elektroniczna
Typ licencji Do użytku komercyjnego lub prywatnego
1540.8
szt.
Cena dostawy 0
Dostawa elektroniczna 0

Nowy, wysokowydajny oraz fotorealistyczny silnik renderujący dostępny dla 3ds Max lub jako wtyczka dla Cinema 4D. Dzięki Corona Renderer użytkownik w prosty sposób może tworzyć rendery wysokiej jakości, opartej na fizyce. Silnik ten oferuje szeroki wachlarz ustawień predefiniowanych z możliwością ich modyfikacji, a jego funkcje są ściśle zintegrowane z 3DS Max.

 

  •  1 licencja Workstation
  •  3 stanowiska Render Node
  •  nie zawiera subskrypcji

 

Kompatybilny z 3ds Max 2011 (64bit) lub nowszy, Cinema 4D R14 lub nowszy

 

Wybrane cechy Corona Renderer:

 

Elastyczne oświetlenie - użytkownik posiada możliwość stworzenia dowolnego źródła światła, które może być niewidzialne dla kamery jak również dla odbić czy załamań. Cienie mogą zostać włączane lub wyłączane wg. potrzeb, a wybranym obiektom modyfikować ilość otrzymywanego oświetlenia.

 

Rayswitcher - materiały i tekstury Rayswitcher umożliwiają szeroki zakres usprawnień artystycznych podczas renderowania z Coroną. Używaj ich do tworzenia materiałów niewidocznych dla kamery, nie wpływających na GI lub w celu zmiany intensywności kolorów.

 

Mapy HDRI  - silnik umożliwia stosowania różnych map HDRI do ustawień odbić, załamań lub widoczności dla kamery. Przykładowo  można wykorzystać mapę HDRI czystego nieba jako źródła światła, a drugą mapę pochmurnego tylko dla odbić i załamań.

 

Rendering - Corona render umożliwia użytkownikowi na korzystanie z wielu już gotowych predefiniowanych szablonów ustawień jak również możliwość ich modyfikacji wedle własnych potrzeb.

 

Szkło bez kaustyk - Kaustyki mogą być trudne do obliczenia, zwłaszcza podczas używania śledzenia ścieżki. Ale w wielu przypadkach woda albo szkło wyglądają wiarygodnie nawet bez kaustyk. Szklane panele okna mogą być tego najlepszym przykładem. Z tego powodu zdecydowaliśmy się wyłączyć kaustykę domyślną. To znacznie zmniejsza czas renderowania, a jeśli kaustyki są potrzebne, mogą być łatwo włączone poprzez wybór opcji „Caustics” w materiale Corony.

 

Cienie - Corona realizuje swoje własne rozwiązanie łapania cieni. Jest to pojedynczy materiał ze wszystkimi niezbędnymi narzędziami kontrolującymi w jednym miejscu. Sprawdza się to szczególnie dobrze z naszym interaktywnym renderingiem dla szybkiej kamery i dopasowania oświetlenia. Zaawansowane funkcje, takie jak reflektory światła i matowe wypukłości mapowania są  również obsługiwane.

 

Kompatybilność - dzięki temu, że interaktywny, jak i regularny silnik renderujący są prawie identyczne, wszystkie typy geometrii i serwerów proxy są obsługiwane. Dotyczy wszystkich map i wtyczek 3ds Max jak i innych producentów. Pełną listę obsługiwanych wtyczek możesz znaleźć klikając tutaj.

 

Corona sky system - Corona Renderer to pierwsza produkcja silnika renderującego, który urzeczywistnia najdokładniejszy obecnie dostępny system nieba – Hošek-Wilkie sky. Jest on wybrany jako domyślny za każdym razem kiedy używane jest słońce lub niebo.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia